dimecres, 17 d’octubre del 2012

Una d'ortografia

Exercicis de repàs d'ortografia pura i dura, amb el meu agraïment als compamys, companyes i entitats que tan generosament ho comparteixen.
Ací teniu exercicis per repassar alguns conceptes gramaticals que sembla que ja han estat treballats en cursos anteriors però que sembla que encara cal refrescar.

L'accent diacrític. Activitats autocorrectives

L'apòstrof. Exercici autocorrectiu

Recompte de síl.labes

Numerals

I perquè no tot siga treball, una mica de festeta de la  que us agrada -a molt@s amb La pegatina.

6 comentaris:

  1. Aquestos són uns bons exercicis per a repassar. En el primer he errat en dona i en el segón en ira, urbanització i úlcera. He errat 2 en el recompte de síl·labes.

    ResponElimina
  2. Molt bona alternativa per a aprendre Anna. Estan molt bé aquestos exercicis i t'ajuden a repassar. Jo també he errat en dona i en net.

    ResponElimina
  3. Anna aquesta vegada sí que et presente els deures. En les activitats de l'accent diacrític no he errat en cap paraula però m'ha posat que son(ganes de dormir) està mal, ya que he ficat un punt. Respecte a la resta d'activitats en l'apòstrof he tret un 93% i en el recompte de síl·labes un 63%. Crec que en aquesta última activitat tenim que fer un repàs. Una salutació.

    ResponElimina
  4. En l'accent diacrític he fallat en dues en es/és y si /sí
    En l'apóstrof n'he fallat la ira que pensava que era l'ira...
    En el de recompte de síl·labes me estic barejant un poquet, perque nose les quienes són les que emb marca incorrectes.
    La cançó es bonísima, pero emb tira me aquesta http://www.youtube.com/watch?v=KIUdJc4fH24

    ResponElimina
  5. M'han agradat molt els exercicis i m'han servit molt d'ajuda. He fallat en molt poquets, en el primer només en (son / Són) i en el segon en 3 o així. m'agrada que manis exercicis d'aquestos.

    ResponElimina
  6. Hola Anna, ací tens els meus resultats. En el primer he fallat en el dona que l' he posat a l'inrevés i el si que no l' he posat a ningun accent. En els articles he tret un 71% i en les sil.labes un 55%. M' encanta aquestos exercicis i espere que manes mes.

    ResponElimina